כי נשארים עם המצלמה

למה בעצם להיות צלם מגנטים זה משהו שיכול להיות מעויל לך גם הרבה מעבר למה שאי פעם אתה יכול לחשוב, כי צילום זה משהו שלא יגמר לעולם !

מאז שהצילום נכנס לעולם כל דבר שרק אפשר אנחנו מתעדים, מספיק שאתם הולכים עם הילדים לקיוסק לקנות להם ארטיק אתם שולפים את הטלפון ומתחילים לצלם אותם אוכלים ארטיק, בחיית דינק כולה הילד אוכל ארטיק מה כבר יש לצלם אותו שהכל נוזל עליו, אבל אין מה לעשות זאת המציאות היום הטכנולוגיה מאפשרת לנו לשלוף את האייפון מהכיס ותוך כמה שניות לייצר לעצמנו מזכרת שתישמר לילד לעוד כמה עשות שנים ברגע שהוא יהיה בן 33 ולא רק בן 3 אנחנו נראה לו את התמונות האלו וגם נזכיר לו במקביל כמה יש דימיון בינו בתמונות לבין הילדים שלו שנולדו, או אולי רק נראה לילד כמה באמת השקענו בו והזענו בשבילו במהלך הילדות שלו ועשינו הכל בכדי לייצר לו רגעים יפים ומאושרים, רגעים כאלו ששווים תמונה.


כי אולי במקום כלשהו בגלל שלנו לא היו אתם כלים כמו היום (יותר נכון להורים שלנו) אז נאלצנו לנסות להסתפק רק בזכירון שגם את הזיכרון הזה אנחנו כבר מתחילים לאבד בשלב כלשהו, הרי התמונה לא באמת מזכירה לנו, כמה דברים שאתם רואים בתמונה אתם באמת זוכרים את אותו רגע של צילום ? אותו הדבר גם בצילום מגנטים לאירועים לא באמת אנשים זוכרים את כל החתונה, אולי זוכרים מתוך חתונה של 4 שעות פחות מדקה מהאירוע.

אם אתם באמת חושבים שהמגנטים הם אלו שינציחו את החתונה שלכם אצל האורחים תתחילו לנסות לחשוב על משהו אחר ולנסות לחשוב על משהו שירגש אותם, זה באמת מה שיגרום להם לזכור את החתונה שלכם, אבל מעבר לזה מגנטים בכל חתונה ובכל אירוע הם דבר חובה שלא תטעו ותחשבו אחרת שאולי המגנטים הם שהוא מותרות, ממש לא ! צילום מגנטים היא אטרקציה חובה בכל אירוע כי אם לא אז באמת זה כבר נחשב לזה שאתם קצת לא מכבדים את האורחים שלכם.

תנסו רגע לחשוב שאם אתם מתכננים אירוע ויש לכם תקציב של מאות אלפי שקלים לחתונה ואתם פתאום כשזה מגיע לסכום של 700 ש"ח אתם לא תזמינו מגנטים לחתונה שלכם ? אולי משהו אחר כמו אלו שמעשנים ומרשים לעצם להוציא סכום כפול מזה על סיגריות על מגנטים אין להם תקציב או דבר מפגר כמו כמה אלפי שקלים אצל מעצב אולם שישים כמה פרחים עם זה אין לכם בעיה, אבל לשים 700 ש"ח על מגנטים אתם מתחילים לחשוב פעמיים אם בכלל להזמין צלם מגנטים לחתונה שלכם.

אבל מה שאני בא להגיד או לשבח את התחום הזה של צילום מגנטים והכי חשוב להגיד לכל צלמי המגנטים תשקיעו במצלמה שאתם עובדים איתה כי היא תישאר בתור כלי עבודה מאוד שימושי !

אני יכול להעיד על עצמי אני עובד כשכיר וגם בעבר הייתי מתפרנס מצילום מגנטים בלב(בתקופה היפה שעוד היו מוכרים מגנטים במחירים שפויים של מעל 1500 ש"ח) אבל עם התחרות החלה וגברה והיום יש גם כאלו שמוכרים מגנטים לאירועים רק עד 500 ש"ח בלבד.

אחרי שהמחירים החלו לרדת ממש החלטתי שאני מנצל את התואר הראשון שלי יושב על כתיבת קורות חיים ומתחיל לחפש עבודה, ואכן ככה הייה מצאתי משרה, לא הכי זוהרת שיש אבל עדיין משרה מכבדת ודי מגניבה לפעמים אני לומד בה המון דברים חשובים, אבל מה שנשאר לתמיד זה הידע, המצלמה, אני תמיד יכול ללכת להיות צלם לברית או אולי לחזור להיות צלם מגנטים למרות שצילום ברית זה משהו שיכול יותר להועיל ולהיות פרקטי אחרי הכל אתה חוזר הביתה בשעות סבירות עם אותו הכסף כמו צילום מגנטים.

אבל זה מה שנקרא המשטח נחיתה הרכה שכל אחד וכל שכיר חייב להכין לעצמו משהו כי מי שחושב שלהיות שכיר זה משהו שהוא בטוח ואתה יכול להיות רגוע, אז כדאי שתחשוב פעמיים, אני אישית רואה את אצלי שבמשך תקופת השהייה שלי  לא מעט אנשים עוברים ממקום העבודה הזה או שגם מפטרים אותם מהסיבה שהדרישה היום היא גבוה מאוד ולא כל אחד מוצא את עצמו מצליח לעמוד בדרישות הגבוהות שמציבה החברה.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חייבים להשתנות ולהתאים את עצמנו

כמה חשוב שיהיה לכם צלם מגנטים באירוע

מגנטים לאירועים