חייבים להשתנות ולהתאים את עצמנו

כמה דברים שחייבים לעשות בחיים

יש כמה דברים שכולם חייבים לעשות בחיים, יש כאלו שיגידו שזה טיול אחרי הצבא, יש כאלו שיגידו שזה צניחה חופשית, כל אחד והפנטזיה שלו, אבל הכי קשה וגם הכי חשוב שכל אחד צריך לעשות זה לדעת להתשנות בהתאם למצבים שעוברים עלינו.

וכל זה קורה בעיקר בגלל משבר הקורונה, אין אחד שזה לא פגע בו, אין אחד שלא הרגיש שמשהו משתנה סביבו, הרבה מאוד שכירים שנשלחו לחל"ת חשבו שאין להם ביטחון במקום העבודה שהם נמצאים בו, ובצדק בנינו כל עצמאי שחושב להיות שכיר זה ביטחון, טועה טעות מאוד גדולה, להיות שכיר זה בכלל לא ביטחון, מי רוצה ללכת ולחתום בלשכה ולקבל קצבת אבטלה, בטח לא אחד שיש לו ילדים בבית והמון אחריות לדאוג להם, אז השכירים הבינו שהם צריכים לצאת לדרך עצמאית, העצמאים חישבו מסלול מחדש ומעדיפים להתחיל ולעבוד כמה שיותר בשחור ולשמור לעצמם את הכסף, הם מוכנים לקחת את הסיכון שיש בזה מאשר לקחת את הסיכון שיהיה עוד משבר והם לא יכולו לעבוד בכלל ולהתפרנס.
וגם תחום האירועים שנפגע בצורה הקשה ביותר ממשבר הקורונה, הוא זה שמאלץ עכשיו צלמים לחשוב מחוץ לקופסא.

משנים קצת את התפריט 

אם עד היום היינו רגילים לראות רק מגנטים לאירועים פשוטי כאלו, לא משהו מיוחד, תמונה על מגנט, אין אחד שלא מכיר את האטרקציה הזאת שהיא המזכרת הטובה ביותר לכל אירוע שאתם חוגגים.
אין ספק שתחום צילום המגנטים הוא תחום שהמחירים שלו ירדו באופן מאוד משמעותי, שזה אומר מחירים ממש בדיחה של 399 ש"ח לאירוע, אני לא רוצה להיכנס לדבר הזה של ירידת המחיר כל כך כי זה ממש פוגע בי באופן אישי, אבל בכל מקרה, המחירים ירד מאוד ולא נשאר כמעט רווח.

אז מתחילים לנסות למכור מוצרים קצת יות ריקרים שגם הרווח עליהם הוא יותר גדול וקמה לה המצאה חדשה שנקראת בלוקים מעץ לאירועים, בדיוק כמו המגנטים רק שהפעם מדביקים את התמונה על בלוק מעץ.


זה נכון שחומרי הגלם עולים קצת יותר מכל החומרים של המגנטים, אבל עדיין אפשר להרוויח הרבה יותר בהפקת בלוקים מאשר מגנטים רגילים.
אז נכון, זה לא ייתן את הפתרון המלא והטוב ביותר, אבל בהחלט זה יעזור לאותם צלמי מגנטים, במיוחד אלו שחיים ומתפרנסים מהמגנטים להצליח ולהרוויח עוד כמה מאות שקלים בכל אירוע, לא יודע עוד כמה זמן גם הבלוקים האלו יחזיקו מעמד, אבל בהחלט יש כאן יתרון שאפשר לנצל אותו. 


פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כמה חשוב שיהיה לכם צלם מגנטים באירוע

מגנטים לאירועים