כמה חשוב שיהיה לכם צלם מגנטים באירוע

טוב אז ככה, אתמול חבר טוב מהעבודה התחתן,
הוא התחתן באולמי אריא שאני אומר לכם באופן חד משמעי לא להתקרב לשם !!!
באמצע הלילה מצאתי את קם עם שילושים נוראים ועם הקאות שגרמו לי סבל רב, האוכל במקום ברמה מאוד נמוכה ומעבר לזה שהרמה של האוכל נמוכה גם לא טרי והוא מקולקל, ממחזרים שם אוכל בוודאות.

הצוות דווקא נחמד מאוד ומסביר פנים, המלצרים ממש נחמדים ובאמת דואגים ועושים הכל שהאוכל יגיע בזמן, לא היו עיכובים בהגעת האוכל אבל יחד עם זאת זה לא כל כך משנה כי האוכל גם ככה לא טרי והוא בטח כבר מחכה שם משבוע שעבר אז בגלל זה האוכל הגיע מוקדם.

טוב החלטנו כבר שאם מדובר על אולמי אריא לא להתקרב !!!

תעשו לעצמכם תזמינו איזה פיצה טובה או אולי תאכלו בבית אבל אם בא לכם להקיא בלילה ואגב זה לא רק אני זה עוד כמה חברים מהעבודה שלי שסבלו ולא הצליחו אפילו לקום מהמיטה ולא רק שסבלו פיזית מהקאות וגם הקנס של תשלום מתנה אלא גם הפסידו את עבודה שלמחרת.

טוב אבל עכשיו אני רק רוצה להסביר חייבים להזמין שירות של צילום מגנטים לאירועים לכל אירוע וכמה זה גרוע שאתם עושים וויט סקרים וכל מיני כאלו דברים שרק מוצאים את האורחים שלכם מרחבת הריקודים.

אז אתמול בחתונה הייה וויט סקריןף שעמד לו בפינה ואמנם זה דבר הרבה יותר יקר אבל זה כל כך גרוע לשים את זה בחתונה, תחשבו על זה שכל כך הרבה אנשים שלא רוצים לגשת ולעמוד בתור כמו בקופת חולים בשביל להצטלם מתיאשים באמצע ולא רוצים לחכות בתור.

לעומת אם לאירוע שלכם מגיע צלם מגנטים שמסתובב בין האורחים שלכם כבר משלב קבלת הפנים, גם מעבר לכל זה מה שהכי מעצבן הוא שהוויט סקרין פעיל רק בזמן הריקודים ולא במהלך כל הערבבבבבבב

תתביישו !!!!

אם כבר אתם עושים ללקוח וויט סקרין בחתונה למה אתם לא עושים את זה במהלך כל הערב ורק במהלך הריקודים ?

הרי בריקודים זה מושך את האנשים מהרחבה והרחבה נשארת ריקה והכי גרוע פתאום באמצע החיים רואים תור של אנשים מספיק שיש 5 זוגות שרוצים להצטלם זה ממש גרוע על הרחבה.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חייבים להשתנות ולהתאים את עצמנו

מגנטים לאירועים