חוות הדעת שלי על אולמות אירועים ולמה הכל כל כך יקר

אז תמיד אני בתור צלם מגנטים הייתי נותן בבלוג שלי את כל הטיפים שקשורים למגנטים, ואז נוצר מצב שכולם כבר יודעים כמעט הכל, מה זה אומר ?

זה אומר שלקוחות היום מתקשרים לקבל הצעת מחיר הם שואלי אותי אם אני מדפיס במדפסת טרמית או אם אני עובד עם מדפסת דיו רגילה, למה כי האכילו אותם בכל מיני שטויות וסיפרו להם סיפורים על סוגי מדפסות הכל רק בשביל סיבה אחת שיוכלו למכור לכם את אותו מוצר בדיוק בהרבה יותר כסף.

גם כתבתי על זה לא פעם על מחירי המגנטים לאירועים בארץ ועל כמה מה שקורה סביבה.

אבל הפעם זה שונה

הפעם אני הולך לתת אני בעצמי חוות דעת, כל הזמן הלקוחות נותנים חוות דעת על ספקים, אבל מה עם ספקים שיתנו חוות דעת על ספקים אחרים ?

או אולי שאנחנו ניתן חוות דעת על האירוע עצמו, מה היה טוב ומה לא היה טוב, או שאני אתן חוות דעת על השמלה של הכלה ואיך כלה ששוקלת 100 קילו נכנסת לתוך שמלת כלה לבנה וצמודה ונראת כמו גוש לבן ענקי האמת נראת ממש כמו פרה, אם היא טיפה שחומה היא נראת בשמלת כלה כמו פרה לא עלינו.

בכל מקרה

אז עזבתי רגע הסברים על מגנטים לאירועים והתחלתי לכתוב בבלוג שלי בתוך האתר חוות דעת על אולמות אירועים, למה דווקא לכתוב חוות דעת על אולמות אירועים ?

מכמה סיבות,

קודם כל חוות הדעת שלי היא יותר מקצועית לדעתי מכל אחד אחר, אני נמצא כל יום באולם אירועים ואין אחד שכמוני נמצא בתוך אולמות אירועים לופטים או אפילו מסיבות בבתים פרטיים.

אז התחלתי בלכתוב חוות דעת על אולם אחד שראיתי בו דברים ממש קיצונים כמו אוכל שנופל ועולה בחזרה על הצלחת, מלצרית שמכניסה את היד לתוך קערת צ'יפס וככה שמה על הצלחות ועוד לא מעט דברים ממש קשים.

אז נכון זה היה משהו קצת יותר חריג לעומת מקומות אחרים אבל זה מה שהביא לכתוב חוות דעת על אולמות אירועים.

בנוסף אני נמצא מאחורי הקלעים, שאלו מקומות שלרוב מציבים בהם את עמדת המגנטים נמצאת שם בגלל שיש לה נטייה להיחשב לעמדה לא כל כך נעימה לצפייה.

תחשבו על זה שאתם נמצאים באירוע יושבים בשולחן אוכלים ונהנים ולידכם יש אחד שרק עובד, הרי יש לכם מצפון אישי שאתם אוכלים באירוע וחוגגים ולידכם מישהו עובד, גם אם זה מלצר זה שונה, לא נעים לראות מישהו עובד באמצע האולם.

אז הרבה אולמות אירועים ממקמים את עמדות המגנטים במקומות שהם קצת פחות נראים לעין ואפילו די מוסתרים בתוך האולם.

ובתור אחד שמגיע למקומות האלו תהיו בטוחים שיש בהם הרבה דברים לא נעימים שבעלי האולם לא ירצו שתראו כמו למשל איך מגישים לכם את האוכל בצורה ממש מחפירה ולא נעימה.

ואפילו יותר מזה מקומות בהם מתרוצצים לכם בין הרגלים חולדות ועכברים.

בגלל זה אני מאמין ובטוח שאם תבחרו לקרוא את חוות הדעת שלי הם יהיו לכם קצת הרבה יותר מקצועיות והרבה יותר הקפיות מאשר סתם חוות של אורח שמגיע למקום ואוכל אוכל מפוצץ בתבלינים שהוא חושב שהאוכל הזה נקי.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חייבים להשתנות ולהתאים את עצמנו

כמה חשוב שיהיה לכם צלם מגנטים באירוע

מגנטים לאירועים