ווואאאייי איזה עייף אני !

האמת שאחרי הרבה זמן בלי אירועים וכשאתה יושב בבית [עובד אבל הכוונה ליושב בבית ולא עושה אירועים]
אחרי תקופה שאתה לא רגיל ללילות אתה מרגיש עייף גם מאירוע פשוט מאוד שנגמר שעה 23:00, בנינו כמעט כל אחד הולך לישון רק בשעה 24:00 ואפילו אחרי אבל התזוזות מהאירוע הלוך חזור לנסוע ועד בתל אביב ולמצוא חנייה.

אז האמת שלחזור קצת לאירועים זה הייה די מלחיץ אבל מזל שזה הייה אירוע קליל וקטן סוג של בת מצווה במועדון בתל אביב, כן עוד קצת כסף שההורים שופכים על האירוע.

משלמים למקום על אירוע כזה 5000 ש"ח, מזמינים את הכיתה וחברים קצת ואולי מצליחים לגרד את הסכום בשביל לכסות את האירוע, האמת שבנינו אם נחשוב על זה רגע, מה עם הילדים שלהורים שלהם אין גם את הכסף בשביל לשלוח את הילד לאירוע, מה קורה אז ?

מה עם הורים שרוצים לעשות לבת שלהם בת מצווה ולא יכולים להרשות לעצמם להוציא רק על מקום 5000 ש"ח ובנוסף הסעות אוכל קצת לילדים בגדים לאירוע ואת ההוצאות הנוספות מסביב.

בקיצור הגידול של הילדים בישראל זה עסק לא זול בכלל, אבל שלא לדבר על כל הג'אדג'טים החדשים שיוצאים כל יום משהו חדש וכמובן שהילד שלך חייב את זה ובלי זה הוא לא יכול, הוא חייב את זה מבחינה חברתית, בלי החומריות הזאת יהיה קשה לילד שלך להשתלב מבחינה חברתית ואתה כאבא ואת כאמא בטח שלא תסיכמו לדבר כזה לקרות.

טוב אז מה הייה באירוע :

1. האירוע התקיים בתל אביב (כן, כן הנושא של חניה בתל אביב) אחרי שהצלחתי למצוא חנייה עברי בחניונם של העיר תל אביב באזור הטיילת וההרגשה הייתה כמו לעבור בתור שירותים ציבוריים, ריחות של שתן בכל פינה שבה אנשים נעצרים לרגע עושים פיפי וממשיכים כאילו הם כמו כלב שהוציאו לטיול ורק עושה פיפי.

2. הלחות, טוב זה פחות נורא כבר בשעות הערב אבל בגלל שזה ממש הייה מורגש כי האירוע הייה קרוב לים, הלחות לא כל כך הייתה נוחה אבל זה רק בחלק של הדרך למועדון וחזרה, במועדון עצמו כבר דאגו למזגן שעבד בצורה די טובה.

הכניסה למועדון [הביקורת שלי על המקום]

הציבו אותי לעבוד באזור מה שנקרא "המטבח" של המקום, מקום צפוף מאוד שיש בו גם מקלחת, אמיתי הייה מקלחון בתוך המטבח, כנראה המקלחת משמשת את העובדים, כן יש כאלו שגם יושנים במקום.
במטחב היו 2 צ'יפסרים מסריחים ברמות קשות שלא ניקו אותם מעולם, ועוד טוסטר כזה מלא בעובד, שלא לדבר על הריצפה המסריחה במקום, בקיצור עומד בסטנדרטים של להגיע ולסגור את המקום מבחינה תבוארתית.

זה פחות או יותר המטבח, מקום קטן מסריח עם 2 מקררים של קרח ועם 2 צ'יפסרים מטונפים אבל הצוות דווקא די נחמד, היו שם 2 עובדים ערביים, שלמרות שהם בצום של רמאדן יחסית לכאלו שלא אכלו יום שלם היו די נחמדים ומסבירי פנים, אבל אחרי שהגיעה השעה הם אכלו כל אחד אותי איזה 10 פיתות.
טוב לא נכנס להם לקיבה, אני רק רוצה לכתוב קצת על על החזרה שלי לעולם מגנטים לאירועים ואיך זה משתנה ודברים שבעבר בכלל לא הייה איכפת לי מהם פתאום שוב אני שם לב אליהם ומנסה לראות כמה גרוע כבר זה יכוללהיות.

טוב אז המקום הייה חשוך ולא נוח בכלל לצילום,


אבל אין כל כך מה לעשות רוב מועדוני הבר\בת מצווה הם מקומות חשוכחים כאלו שבוקושי רואים בהם משהו, מרגיש לי כאילו בשביל שלא תראו עד כמה המקום מסריח ומלא לכלוך.
ככה נראים מועדוני בת מצווה, חשוכים וצפופים, ריח הסיגריות שהייה במקום בגלל שהמקום סגור ובלי חלונות ואפילו לא פותחים מדי פעם את הדלת בשביל שהמקום יתאוור לפחות ללילה אחד או שתים בשביל קצת לשנות את האוויר במקום. אבל כמו בכל מקום גם כאן נכנס עניין תשלום החשמל והמזגן כבוי, השירותים הכל שבור והרוס ועם ריח של שתן, כמו שיש בכל הדרך למקום.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חייבים להשתנות ולהתאים את עצמנו

כמה חשוב שיהיה לכם צלם מגנטים באירוע

מגנטים לאירועים